1402-10-02 08:05
1130
0
88063
۱۰۰ نفر از روحانیون شیعه و سنی اعزام شدند؛

اردوی راهیان پیشرفت - تبیین منادیان وحدت گلستان

مسئول سازمان بسیج طلاب استان گلستان از اعزام ۱۰۰ نفر از ائمه جمعه و جماعت شیعه و سنی به اردوی راهیان پیشرفت - تبیین منادیان وحدت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، حجت‌الاسلام غلامرضا احمدی‌نسب پیرامون اعزام روحانینون به این اردوی معنوی گفت: ۱۰۰ نفر از روحانیون و علمای شیعه و سنی استان گلستان عازم اردوی تبیینی سیاحتی منادیان وحدت شدند.

وی افزود: روحانیون گلستانی در ایام شهادت سپهید شهید حاج قاسم سلیمانی در این اردو به کرمان دیار این شهید والامقام اعزام می‌شوند.

احمدی‌نسب بیان کرد: کاروان علمای شیعه و سنی صبح شنبه دو دی ماه ابتدا به نمایشگاه دستاوردهای موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعزام خواهند شد تا از آخرین اقدامات پهپاد و موشکی ایران اسلامی از نزدیک دیدن کنند.

مسئول بسیج طلاب استان افزود: کاروان منادیان وحدت سپس به شهر مقدس قم و زیارت حضرت معصومه(س) مشرف می‌شوند و از آنجا راهی دیار شهید سلیمانی خواهند شد تا در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سیدالشهدا جبهه مقاومت به زیارت مرقد شهید سلیمانی مشرف شوند.

وی در پایان گفت: با توجه به ارادت شیعه و سنی در گلستان به حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) این کاروان در پایان به مرقد مطهر امام رئوف اعزام می‌شوند تا بار دیگر نشان دهند گلستان نماد وحدت اقوام و مذاهب در ایران اسلامی است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.